fredag, januari 23, 2009

Sj bryr sig om sina resenärer.

Mail från Sjs kundtjänst:

Den den 22 januari 2009 13:13 skrev :
Tack för att du har kontaktat oss.

Vi beklagar att vi inte kunde hålla den kvalité som du har rätt att förvänta dig när du reser med oss.


Pengarna, 50 kronor kommer att krediteras det konto som biljetten köptes med, för det inställda tåget.

Trots det som hände hoppas vi att du väljer tåget som färdmedel även i framtiden.

Med vänlig hälsning

SJ AB
Linda Bäcklin


Är inte detta dåligt?
Okej jag får pengarna tillbaka för delsträckan som de inte kunde leverera. Men de erbjuder ingen ersättning för bensin eftersom jag själv fick ta mig till slutdestinationen utan någon som helst hjälp eller information från dem. Dessutom försenad. Ingen, ingen info från dem om att tåget ens hade blivit inställt.
Detta gällde när jag åkte från uppsala till v-ås med byte i enköping där jag stod i 45 min i 18-gradig kyla.

Inga kommentarer: