torsdag, januari 08, 2009

Spiked.

Jag köpte spikmattan igår. Fick den sista, skyltexet.
Mamma var först ut att prova. Hon körde ryggen (man kan ligga med mattan på olika sätt; under ryggen, magen, sätet, till o med kinden).
Sedan provade jag. Lade mattan i sängen och la mig på rygg. Första intrycket var "aj". Klart det känns att ligga på tusentals små vassa piggar, men härdar man ut en stund är det värt det. Sätter verkligen igång blodcirkulationen, man känner hur det börjar bulta, blir varmt och man blir enormt avslappnad. Som en blandning av vissa massagegrepp och avslappningen efter en yogaklass. Med andra ord, nice.
Jag låg 20-25min och hann slumra till rejält under tiden.
Pappa provade också. Han tyckte också om det. Tror mina föräldrar kommer att köpa en egen matta:-)
Sedan provade jag innan jag skulle sova också. Körde sätet och även framsidan av kroppen. Nice.
Det ni!

Nu har jag varit på massage hos Åsa, mycket nice även det. Här blir man bortskämd. Nu ska jag pyssla med det vanliga innan Darinka kommer hit.

Ska förresten skicka iväg min första faktura idag:-)

Inga kommentarer: