onsdag, januari 07, 2009

Godmorgon bajskorvar.

Solen är tillbaka och jag och Desmond har tagit oss en tur på golfbanan i minusgrader.
Sitter här och bråkar lite med min internetanslutning.

Planen för dagen är att öva mera, sedan ta en tur ned på stan där jag ska inhandla kvittoblock, fakturablock, kassabok etc för nu skiter jag i det här bokföringsprogrammet och kör old school istället. Känns enklare.

Kanske (förmodligen) blir det en spikmatta också.
Sen ska det tränas på VGF för sista gången.
Darinkas mössa ska avslutas.
Sen är jag ganska nöjd.
Skulle lägga upp bilder från promenaden, men det här med bilder från mobil till dator får jag aldrig riktigt till. Segt.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, hade tänkt tapeten som en fond vägg. eftersom ljusblått har varit favvo färgen sedan forever så ska jag slå slag i saken och inreda sovrummet i ljusblått.

om du inte har för många transaktioner så är nog old school bokförning lika enkelt.

kramar!