måndag, februari 16, 2009

Bildlös helg.

Mycket happenings den gångna veckan. Många som blivit äldre på pappret.
Firade Manne lite i torsdags, överlevde fredagen den 13e, överlevde alla hjärtans dag då vi även firade Manne lite mer med familj. Hade besök av svärföräldrarna som klämdes in på våra knappt 40kvm. Lördagen kändes mest som fläng hit o dit och bristfällig kommunikation då jag kom sent till brunchen efter mitt pass och fick vandra vidare hemåt och äta rester bäst jag ville för att sen åka ned på stan där alla irrade runt och var kära(?). Större delen satt jag o väntade på att de andra skulle dyka upp på H&M och sen när alla väl hade samlats skulle vi åka hem igen. Lika bra det antar jag eftersom jag måste hålla hårt i mina slantar.
Söndagen innefattade en visning på en tvåa på olskroksgatan med den roliga lilla mäklaren från förr. Jag tyckte lgh var ganska fin, men köket hade knapp förvaring och bara plats för ett liitet matbord så där föll den bort.
Väntar fortfarande på att få se den fiiina lgh i vasastan, och så har vi hittat en till. På teatergatan 19. Finns att beskåda på hemnet (innerstaden).

Nu väntar jag på att Desmond ska komma hem från Chanels mormor i Landvetter.
Pass ikväll, men inte så taggad. I alla fall inte än.

Grannen rockar på med 9 to 5.

Inga kommentarer: