tisdag, februari 17, 2009

Förslag

Idag har jag gjort mycket bra. Jag har varit hos min snällaste chef, Hans, och fått massor av matnyttiga tips för mitt företag. På min att-göra-lista finns nu att fixa en hemsida med webbokning, beställa visitkort, presentkort och flyers. Med mera. Känns ganska kul.
Sedan var jag och skrev på avtalet med Sportlife, nu finns det på papper. Platschef-Johanna är också en väldigt bra person tycker jag.
Sen har jag tjötat lite med träningsansvarigchef-David på Sats som även han är en mycket bra person.
Så nu gottar jag mig lite åt att jag ändå har så många bra människor i min omgivning (förutom mina vänner) och tänker att det här ska nog gå bra.
Det negativa är hundvaktspaniken och frustrationen över att ha en dagmatte med IQ1. Men det ordnar sig nog även det. Tack vare andra goa människor som i dagsläget heter Elena, Sofia och Lina.
Kollade lite på olika mallar på presenkort o dylikt på vistaprint, men när jag snickrade ihop en egen variant i PS blev det bättre. Detta är bara en snabbgjord variant för att se hur det kan se ut.

Vad tycks??

2 kommentarer:

Anna sa...

Ser mycket bra ut tycker jag. Låter som om du börjar få ihop pusselbitarna för företaget. Spännande! Tycker du är jättemodig som vågar starta eget!

Anonym sa...

mkt bra!
Men har ud nån som kan det där med hemsidor?
Eller ska du göra den själv också?