tisdag, februari 24, 2009

Det krävs så lite.

Masserat elva personer idag, men dagen har flytit på ganska bra. Så lunchade jag med Anna, soppa och semla eftersom det är idag man ska äta sådana. Gott var det!
Desmond är kvar hos Agneta eftersom hon fått feber så jag ska strax sätta mig i bilen för att åka och hämta honom.
På vägen hem gick jag förbi Sally Bazar, en ganska nyöppnad liten rolig inrednings/pryl butik här i krokarna. Hittade den här träskålen för 10kr(!) och pratade med ägaren som är supertrevlig. Hon tipsade om lite olika saker till mitt massagerum. När jag skulle betala skålen hade jag bara 7kr i mynt och fick skålen för värsta vrakpriset. Tänker att jag ska ha den i mitt rum. Att det ska vara mycket vitt men sen lite naturfärger och grönt. Vad tror ni? Jävligt mysigt ska det bli. Frågade om jag fick komma in o lägga lite visitkort i affären och det var inga problem:-)
Precis så ska man vara när man har en butik. Trevlig och serviceminded. Tänk att så många missar det. Jag blev glad. Jag är fortfarande glad. Jag ska göra mitt bästa för att vara likadan mot mina framtida kunder. Det lilla extra kommer man långt med.

Inga kommentarer: