måndag, februari 23, 2009

Fullt upp ändå.

Tiden går snabbt igen. Hisnande.

Idag lyckades jag klanta mig. Hade tre bokningar på ericsson. Givetvis var de utspridda så att jag hade massa dötid, men jag tog med mig dator och bokföringspapper och satt med det. Tydligen fokuserade jag så mycket på mina papper att jag missade en bokning. Personen i fråga satt med största sannolikhet precis utanför och väntade på att jag skulle öppna dörren. Så knäppt! Känner mig jättedum.
...men man kan ju knacka....?

Iaf. Från det ena till det andra. Plockade upp des hos min smarta dagmatte som tydligen fortfarande inte hade hajat att hon får betalt för en månad som inte nödvändigtvis måste vara en kalendermånad. Jösses.

Men så är det några saker som har lossnat också.
Har äntligen fått tag i Rickard, min gamla konfirmations och chattkompis från Virsbo som nu jobbar med webbdesign (så passande). Han ska, med hjälp från sina kollegor, hjälpa mig att utforma en enkel men troligtvis snygg hemsida. I ersättning får de var sin 30 min behandling. Det är perfekt att utbyta tjänster. I like!

Inga kommentarer: