måndag, februari 09, 2009

Här vill jag bo.

Lägenhetsjakten fortsätter. På söndag ska vi kolla på en lägenhet här i krokarna, i olskroken. Den är fräsch o allt. Kanske kan vara nåt. Men idag hittade jag en annan, i stan, som jag blev lite kär i. Här är den.
Så (utan att ha sett den IRL) hoppas jag på att alla andra missar den, att det relativt höga utgångspriset gör att färre går på visningen, att jag kanske kan få bo där.

Kanske kan jag även få det här behandlingsrummet på Sportlife i Almedal. Jag väntar på att höra från dem. Jag vill ha det. Det känns redan mycket bättre än det på Nordic Club. Trots att jag inte vet så mycket om det än. NC can kiss my ass!

Känns som det tar sig igen. Hoppas det håller i sig den här gången!
Heja mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

superfin lägenhet!

Hanna sa...

Ååh vilken fin lägenhet! Den ligger precis bredvid min gamla skola ju. Superbra läge.