tisdag, februari 10, 2009

Jag har fastnat i soffan. Mina ben vill inte ta mig härifrån-så jag sitter kvar och skriver med mina lite lätt ömma fingertoppar. Idag har jag knådat!
Jag har försökt få tag i Johanna på Sportlife för jag vill fråga allt och jag vill ha det där rummet. Jag vet att det finns andra som är intresserade, men inte mkt mer än så. Jag har ringt hennes två nummer och pratat in ett meddelande om att hon ska ringa mig så nu är det väl bara att vänta...?

Idag har jag lunchat med Anna på Pustervik.

Och jag tycker att tiden börjar speeda upp igen, det går inte lika långsamt som för en månad sedan. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men jag tror mest att det är bra.

Så är jag sugen på att gå första kursen i bindvävsmassage. Den går fre-sön i april tror jag. Kostar pengar såklart. Men jag tror man får dra av momsen på företaget...?

Inga kommentarer: