onsdag, februari 04, 2009

Spikmatta nr2.


Fick låna Freddans spikmatta och provade den igår. Till skillnad från shaktimattan är denna helt gjord i plast och spikarna är längre men trubbigare, samt färre. Resultatet blir att man sjunker djupare ned (aj!). Har nu bara provat en gång, men tyckte att den här varianten gjorde mycket mer ont inledningsvis. Sedan uppnåddes samma sköna avslappning och jag somnade.

Idag har jag lite ångest över hur jag ska göra med allt och över att jag inte sitter och försöker sälja in massage till företag via telefon, vilken min kära sambo, tyckte att jag skulle ägna förmiddagen åt. Det är bra att få företag, men att ringa runt är verkligen inget jag längtar efter. Vill åtminstone veta vad jag ska säga och vad jag kan erbjuda så jag ska knåpa på en mall nu tänkte jag. Vore underbart att veta vilka företag som redan erbjuder sina anställda massage, så man kunde slippa ödsla energi på att ringa dem.
Så om någon vet något potentiellt företag i Götebotgstrakten som kan vara intresserad av att erbjuda sina anställda massage vill jag gärna bli informerad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ska snacka med honom!

Anonym sa...

träffade du någonsin robin eller karin när du var och hälsade på i dc? robin pojkvän jobbar på saab i göteborg. han har dock precis börjat jobba där men i alla fall. och karin jobbar i borås som sjuksyrra. kanske det kan vara något?