onsdag, mars 04, 2009

Gräsänka.

Mannen är väl ute och far i backen nu, iförd sina nya pjäxor, sin nya hjälm, goggles och ryggskena. Somliga har det bra!
Själv pausar jag lite.

Igår var jag på Ekobrottsmyndigheten och masserade med Hans. Det var soft och kul med lite omväxling.
Sedan for jag vidare till sportlife och mitt rum. Skulle dela ut erbjudanden där på kvällen tänkte jag. Det gjorde jag ju också, men lite drygt var det. Man känner sig inte så kaxig när man står där, ensam, och ska dela ut reklam till folk. Blä.
Smet in på mitt rum och fixade lite och då blev det svart. Jag svimmade inte, utan strömmen gick på mitt rum. Säkring? Vi hittade ingen som såg ut att ha gått. Mysko. Jag hoppas de har löst det vid det här laget för idag ska jag nämligen ta emot min första kund:-)
Det ringde nämligen en man igår, som sett mitt anslag på sportlife.
Kul!
Nu har fler lappar satts upp och delats ut så jag hoppas att det kommer in fler snart. Lite läskigt det här alltså. Måste göra fler reklamblad o sätta upp o ge till alla jag känner. Hmmmm.

Snart ska jag bege mig, lämna des och dra till rummet. Sen har jag pass igen och sen får det vara nog för idag.

1 kommentar:

Anna sa...

din första kund - GRATTIS!!!