måndag, mars 02, 2009

Bokningssystem


Nu bör man kunna boka tid hos mig via den här tjusiga knappen. Länken från sportlife och min egna hemsida är inte färdiga än. Igår var vi i rummet från typ kvart i två till kvart över sju och fixade. Just ja, blev en sväng till IKEA också. Skulle tagit med mig kameran, men glömde, så mobilen fick duga. Lagt upp bilder på mobilblogg. Spana in! En bild kom visst upp 2ggr, men totalt ska det vara 3 bilder.

Det jag behöver nu är de där ljusstakarna som var slut på ikea och en höj o sänkbar pall som också var slut. Sen vore det kanske bra med en stol också, och klädhängare. Köpte lite krokar man kan hänga över dörren, men eftersom det är närmare 3m till taket är även dörren väldigt hög och man måste vara rätt lång för att hänga sina kläder där.

Idag blev det en kort arbetsdag, många borta på företaget där jag skulle vara. Hann en sväng på stan och köpte blockljus på Lagerhaus till 30% rea.
Nu försöker jag hitta någon som kan ta Des en stund ikväll för Manne ringde just och sa att han tror att han blir sen. Typiskt också. Hur f*n ska jag lösa detta?
suck

Inga kommentarer: