måndag, april 20, 2009

Bloody Monday

Idag skulle jag vara på Ericsson och massera.
Inger konstigt med det.
Dessutom ska mitt passérkort nu ÄNTLIGEN vara klart. Toppen.
Men.
Inte en enda bokning.
Jag har ingen lust att åka dit och sitta i ett litet rum i fyra timmar bara för att det skulle kunna komma någon drop-in kund. Men just detta säger min chef att jag ska göra.
My-ass tänker jag. Men jag kan ju inte säga det till honom. Jag kan ta bort tiderna ur systemet, men detta blir ju då fullt synligt för chefen. Så vad gjorde jag?
Hade is i magen och hoppades att ingen skulle boka in sig. Har regelbundet kollat detta och sett att det har funkat.

Så var jag hos tandläkaren imorse 07.10. Satt där i väntrummet utan att något hände.
Inte så konstigt, för jag gick sen veta att jag hade blivit kallad den 20 MAJ, var alltså en månad för tidig. Kul.
Men så hade de fått ett återbud så jag fick komma in ändå. BRA. Sen måste jag laga också. Fan. Tror det var nån gammal lagning där det kunde blivit nåt hål under. Ny tid inbokad. Skrivit upp denna.

Veckan känns rörig. Ganska mycket Cnaada vilket ju iofs är kul, men det blir flängigt och jag har problem med hundvakt eftersom jag kommer vara upptagen mest em/kväll och då blir det så bökigt med Agneta eftersom hon inte vill komma in o lämna honom senare än 19.00
Å samma vanliga stress över allt o inget. bläää.

Fick se bilderna från lgh idag, den kommer ut på hemnet imorn eller ons. Ska få bilderna mailade t mig så lägger jag upp dem. Mycket finare än mina egna amatörbilder!

Inga kommentarer: