måndag, april 27, 2009

Jag är lite trött. Har ju gått i skolan sen i fredags och nu sitter jag o laddar för kvällens klasser. Det gör jag med yoghurt (lyxyoghurt vanilj/lingon/äpple) och lyxmusli; Paulúns med äpple/kanel/pumpafrön/quinoa. Vilken blanding va? Och så banan!

Idag har jag lärt mig nya saker. Jag vill kunna allt. Jag vill gå bindvävskursen som bara går i sthlm i juni, men funkar det? Ekonomiskt, praktiskt, tidsmässigt?! Vill, vill, vill.
Det verkar vara en GRYM behandlingsform. Igårkväll öppnade jag upp Mannes bröst. Detta gjorde jag på en behandling och jag är ju värsta rookien!

Ska lämna in tider jag kan jobba på Sahlgrenska nu innan sommaren börjar. Inser att det blir ganska pussligt eftersom jag fortfarande har kvar företag och klasser. Även om jag kan ta bort en del så blir det krångligt. Så frågan är om jag ska böka runt med detta eller?! Jo det kanske vore bra. Fick veta från det där andra jobbet jag sökte, företagssköterska, att de kollar igenom ansökningarna under denna o nästa vecka. Snacka om sega. Undrar om de hör av sig.

18 grader är det i ett mulet GBg för den som bryr sig. Ganska varmt, va?

Inga kommentarer: