torsdag, maj 07, 2009

Jag...

...gick upp 7.15, gick ut i ösregnet med en blöt och inte så peppad hund.
...åt frukost
...satte mig i winkie och åkte till sportlife. Knådade en gravid instruktör med muskelknutor.
...köpte te och kardemumma
...gick en sväng med min blöta hund
...plockade fram bakgrejor och bakade bullar på vetemjöl special-fullkorn, det som fanns hemma
...ner i tvättstugan
...boka möte med mäklaren och köparen
...baka bröd
...äta
...ringa ams och tala om att jag fått sommarjobb

och nu har jag lite tvätt kvar att hämta. Jag ska snart försöka hitta hem till Olle, potentiell dagmatte för en fika(?) och sen ska jag lämna D där när jag åker o har pass.
Har fått fullmakt av Mannen för att skriva avtal för att spika lghköpet. Detta fixas efter 18.
Sen hämtar jag Desmond, lagar mat och plockar undan lite.
Vid tio åker jag ned t stationen och plockar upp Åsa som ska sova här i natt.
And that's my Thursday.
Nu ska jag nog smaka en bulle. Hoppas den är ätbar.

Inga kommentarer: