onsdag, maj 20, 2009

Malin och Sofia

Alla jag känner här heter Sofia eller Malin.
Min första hundmalin är hundtränaren, Malin.
Den andra Malin är hundvakten som Desmond var hos i måndags.
Den tredje Malin har jag precis träffat.
Detta är alltså Sofias bekantskap. (Sofia som också masserar för team lars massage och som har eget företag, precis som andra Sofia. Sen har jag min granne, Sofia, också. Det som skiljer den första Sofia från den andra Sofia är att den första har hund.)
Sen finns det ju två Malin till, men de har inget med hundar att göra. De jobbar på Sats.
Rörigt?

Den tredje Malin träffade jag över en fika. Hon har anorexi och noga med mattider. Hon är jättesmal, men verkar gullig och älskar hundar över allt annat. Nu är hon och Desmond på väg hem till henne i Partille. Hon var överväldigad över att hon fick ta med sig honom på en gång, men jag vet ju att hon är en bra tjej. Hon har redan passat Sofias hund och hon hjälper till på ett hunddagis. Jag har redan fått mms och sms om hur det går:-)

1 kommentar:

Anna sa...

vilken super hundvakt!