torsdag, maj 21, 2009

Mot SU igen.

Idag har jag varit ledig och delvis hundfri. Det betydde att man kunde ligga kvar i sängen, gå upp o äta frukost och slappa utan att behöva gå utanför dörren. Detta är väldigt ovanligt i mitt liv. Att jag framåt två-tiden fortfarande inte har varit ute.
Så promenerade vi till Olskroken och slog oss ned vid det nya cafét som har öppnat. Fin uteservering med tak över. Vad är vitsen? Anledningen till att man sitter på en uteservering är ju att man vill njuta av solen-vilket går sådär när man sitter under tak. Sverige är ett kallt land så det är inte ofta man vill fly undan solen. Det är inte heller så ofta det är så varmt att man vill sitta ute när det inte är sol. Så jag fattar inte detta. Hoppas de tar sig i kragen.
Sen hämtade jag Desmond efter en natt hos Malin. Allt hade gått bra:-)
Var på body pump kvartal på nya sportlife ullevi. Jobbigt program!
Sen åkte jag o Malin (sats) förbi Johannas nya lya. Hon har äntligen fattat vilken del av stan som gäller.
Mannen fräser, spottar o harklar sig.
I morgon tar jag på mig sjukhuskläderna igen. Man kan faktiskt välja helblått vilket är att föredra eftersom byxorna är bra mkt skönare. Resår!

Inga kommentarer: