måndag, maj 18, 2009

Nu kör vi.


Har verkligen saknat denna stiliga outfit!

Okej, första dagen på lungmedicin är förbi.
Den har varit ganska soft ändå. Mycket intryck o grejer att hålla reda på, men jag har flutit omkring med lite olika människor. Jimmie jobbade så jag hängde en del med honom. Sammanfattningsvis är det väldigt skön stämning och trevlig personal. Trevligt! Avdelningen som jag är på är uppdelad på 2 våningsplan och jag skulle eg varit på 1an, men så går det magsjuka där så jag fick vara på 3an istället. Hoppas nästan jag får vara kvar där.
Bävar lite inför morgondagen. Ska snart iväg o ha pass, kommer hem vid nio och sen börjar jag kvart i sju i morgon. Hjälp. Heja mig.
Bonus är att jag fått en ny massagekund inbokad, en sjuksyrra med ryggont:-)

Desmonds första dag hos Malin har gått jättebra. Han har promenerat till o från Redbergsplatsen med henne vilket tar 40 min enkel och sedan varit ute en timme på dagen. Perfa!

Det tar sig, verkar det som.

Inga kommentarer: