söndag, maj 17, 2009

Trötta fötter.

Helgen rullar på.
I dag har jag jobbat på mässan i samband med Göteborgsvarvet. Stod o masserade med ett liniment från ca 9-14.30 vilket jag inte fick så mkt för, men det var rätt trevligt ändå. Ångrade mig i morse när jag var tvungen att stiga upp, men sen var det gjort. Lite trött i fötterna bara och en hund som behöver rastas. Ska ge mig av snart. Ganska skönt ute i alla fall.

I går flängde jag runt lite. Var på Sportlife och det visade sig att de hade sålt lite presentkort åt mig Bra! Men mindre bra att det saknades 300kr. Vart e dom? Omöjligt att veta hur det har gått till; om någon missat att betala/lägga i pengarna i kuvertet/snott pengar ur kuvertet...?! Trist är det i alla fall för det är ju jag som förlorar på det.
Sen åt vi en sen lunch/tidig middag på Chana Masala innan vi gick hem och jag däckade ett par timmar. Sen hann vi med lite eurovision. Förvånandsvärt normala bidrag i år. Synd att Sverige placerade sig så dåligt, jag tycker låten är ganska bra.

I morgon ska Desmond vara hos Malin.
Och jag ska vara på lungmedicin. Hjääälp! Sen ska jag ha pass, komma hem vid nio, hinna äta och sova innan jag börjar 6.45 på tis. Hjääälp! Jag tycker synd om mig. Men det är bara att bortse ifrån och kasta sig in i detta.

Inga kommentarer: