måndag, maj 11, 2009

Om en vecka!

I dag fick jag schema från Sahlgrenska. Jag börjar gå som timvikarie på måndag om en vecka!
Jag ska gå bredvid tre olika sköterskor i sammanlagt 18 pass och sen kan jag om jag vill vara ledig en vecka innan det riktiga sommarvikariatet drar igång.
Det känns lite läskigt det här. Lääängesen jag tassade omkring i sjukhuskorridorerna vid det här laget. Men det är väl bara att kasta sig in o göra vad man kan?
heja!
Så räknar med att jag kommer vara helt slut framöver.

Nu har jag masserat på Ericsson för sista gången. Hade tre bokningar. En klockan tio. En klockan elva. En klockan två. Värt, som vanligt. Bilade dit x 2.
Varit på polisens hittegodsavdelning-ingen plånbok, men de hör av sig om den kommer in.
Ringde västtrafik hittegods-ingen plånbok, får ringa igen senare i veckan o kolla.
Hoppet sinar.
Men nya studentkort, bankkort, icakort och körkortshandlingar är på väg t mig. Sen får jag väl gå o köpa en likadan plånbok så det kostar mig väl plånboken o ett nytt spårvagnskort. Kunde varit värre.

Nu blir det pasta pesto och två timmar på sats. Detta är min sista vecka i frihet.

1 kommentar:

Anna sa...

va spännande med nya jobbet! grattis! hoppas du får lite ledigt då jag är där.