torsdag, maj 14, 2009

Grönska


Farmor kämpar i sin stora trädgård o håller fint. Inte illa för någon som fyller 90 i år!
Jag var där på fika idag och fick med mig en fin bukett hem.
Har också hunnit gå på elevbehandling på Axelsons som jag fick gratis av en duktig och trevlig tjej som tog hand om mina arma armar!
Nu har jag röjt upp lite i röran här hemma och ska strax bege mig ned på stan för att möta upp Åsa. Jag ska få iväg ett brev till team lars, kolla om det finns en sån plånbok som jag hade, och ha pass. Desmond ska stana med Åsa och sen möts vi upp igen:-)

I morgon ska jag o Sofia O köra lite bindväv på varandra och sedan ska jag hem till en tjej som kanske ska passa Desmond. Hoppas hon är bra o att hon vill. Det låter bra. Nästa vecka ska jag träffa Sofias napp, en annan tjej som älskar hundar. Hoppas vinden vänder snart.
Dagarna flyger förbi. Snart får vi lägenheten:-D

Inga kommentarer: