tisdag, augusti 11, 2009

Getting there...






Man får ta det bit för bit. Vi saknar bänkskiva, men resten av köket är klart. Vi har möblerat om i vardagsrummet och köpt ny tv-bänk o fåtölj.
Vad tycks?

Anna har hunnit besöka oss och jag har plockat fram mina sminkgrejer och målat på bröllopsfolk i vackra Hällsnäs. Vi har besökt Vrångö där två av tre blev kräftor och en mådde illa. Vi har ätit middag i Nödinge och vi har sett Ingvar Kamprad.
Nu är jag alldeles ensam då killarna semestrar i Västerås. Jag laddar för dagens timmar på sjukan som snart börjar. Jag sliter månaden ut och sedan är det tomt. Hjälp!

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Vad fint det har blivit. Tänk va mycket som kan hända på ca en vecka..:)

Anna sa...

Wow, vad fint ni har det! Hoppas du hittar något nytt jobb till hösten. Själv saknar jag sjukan...

Martina sa...

Fint fint fint! Gbg-besök hoppas jag på snart :)