fredag, september 18, 2009

Psykosvården.

Jag piggnar till lagom till kvällen. Jag kommer hem 22.30 och städar!
Nu är det fint:-)
Mannen bör vara i Tyskland vid det här laget och jag o Desmond är hemma. Des trött efter en dag med Ceasar och Findus.
Har jobbat heeela dagen och nästan hela kvällen. Första dagen på PVV. Hyfsat soft var det! Vi pratade lite...lagade mat, åt, delade mediciner, såg på Idol, sen fick jag gå hem. Detta fick jag betalt för (hoppas jag!) Me lajki.

Att jobba natt var nog inte riktigt min grej. Gick natt ons/tors på lungmedicin. Själva "jobbandet" var lugnt. Men sen mådde man lite halvt illa på vägen hem, var helt groggy både innan och långt efter själva arbetspasset. Först nu känner jag mig lite i fas igen.

Nu blir det sängen. Fortsätta läsa boken. I morgon blir det Curex 10-17. work, work, work. (=money, money, money).

Inga kommentarer: