onsdag, september 16, 2009

Segt och upp o ner.

Så känner jag mig. Förmodligen därför att jag låg i sängen till strax efter 13 i dag. Fast jag ville gå upp mycket tidigare. Jag gjorde det för att jag ska jobba natt i natt. Frågan är om det hjälper? Nu känner jag mig segast och har ont i huvudet.

Jag har varit o lämnat Desmond hos Emma-en ny tjej. Hon verkar trevlig och normal och lyckades precis blanda ihop mig med en annan person när jag skickade sms till henne. Blev lite knasigt!
I går var Desmond hos Karolina som nästan bor granne med oss. Hon verkar också bra och han blev rejält trött av att leka med Cesar som är 3 månader och blandras (labrador/collie).
Jag är så glad att jag verkar ha hittat två bra och normala tjejer efter alla tokar!
(antiskallhalsbandet har anlänt. har bara testat det som snabbast...verkar iaf fungera vid högre skall. Desmond ryggade bakåt när han blev sprayad...to be continued)

Nu ska jag försöka plocka undan iaf lite här hemma o ladda inför yogan, men känner mig högst omotiverad och undrar hur det här ska sluta. Jag ska jobba heeela natten. Kaiko. Varför tackade jag ja till detta?
De har ringt mig massor av gånger från lungmedicin sen jag "slutade" Senast i dag för att fråga om helgen. Bara sen i söndags hade jag kunnat jobba 7 pass. SJU! Då kunde de väl lika gärna låtit mig få stanna kvar istället för att ringa i tid o otid. Nu ska jag i alla fall börja skolas in på PVV redan på fredag. Det ska bli skönt. Om allt flyter på får jag lön igen nästa månad. Det ser jag fram emot.

Inga kommentarer: