torsdag, oktober 22, 2009

Say what?!

Kan ni gissa vad som hände i dag?
De ringde från lungmedicin (vilket i sig kanske inte är jätteovanligt). Skillnaden var att denna gången var det självaste chefen som ringde. Nu har de flyttat till en fräschare byggnad och nu har de plötsligt en ledig tjänst. Sedär ja! Så passande- not.
Men lite kul var det och det lät som om behovet kommer att kvarstå men som vanligt måste de ha grönt uppifrån först o jada jada jada. Hur som helst kom vi överens om att höras av o att jag ska höra av mig innan jag skriver på ev förängning på PVV för att se va jag kan förhandla mig till här.
Hmmmm!
Fördelar pvv: lugnt tempo, tid till mkt, mat fås på plats.
Fördelar lung: närmare, mer medicinskt ger mer kunskap, fler o yngre kollegor, "önskeschema".

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: