fredag, oktober 23, 2009

My Day

Hade velat vara ledig idag men jag är på jobbet. Har haft rast o varit o kollat på nya frälunda torg o köpt mig en vinterjacka. Den jag nämnde förrut var en Filippa K som var vändans varm men nästan lite stor/lång på lilla mig. Nu hittade jag en prima jacka från Peak som verkar bra för Gbg väder så nu är den inhandlad med mina sista slantar. Ska dock få den av mamma o pappa:-) Tack! Ganska dyr men fick 700:- rabatt, inte illa pinkat.
Från mannen får jag en upplevelsepresent som går av stapeln om en månad.. Jag vet vad det är men inga detaljer.
Åsa har anlänt å sen kommer Kenling o Brogge.
Desmond är hos Elena hela helgen på parningsförsök nr 1.
Å imorn blir det fest. Vilken helg!


Mörk jackbild
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anna sa...

låter som du har haft en bra dag! vad är det för upplevelsepresent...är nyfiken!