måndag, oktober 04, 2010

Nattknapprar

Jag sitter här o våndas över att snart behöva gå ut i blåsten för att D måste kissa. Bästa jag gör det snart så det är over and out.

Dagarna bara flyger förbi. Hejdå måndag. Sen är det söndag o man undrar vad som hände med tex onsdag...

I dag har jag, för första gången i mitt liv, gjort äppelmos.
Det blev gott! Det var lätt! Jag har fler äpplen kvar.
Nu vill jag äta massa äppelmos. Måste kanske göra pannkakor? Åt med mannagrynsgröt tidigare och det funkade fint. Vad mer kan man ha äppelmos till?

Sen har jag haft en kund. Och sen har jag haft pass. Jag drog fullt hus (sal) på body pumpen. Heja!! Sånt är kul. Å på yogan var det nästan dubbelt så många manliga som kvinnliga deltagare. Har hänt förr, men hör ju inte till vanligheterna.
Imorn ska jag vicka i Mölnlycke. Intresseflagga!

Ska vara vaken några timmar till.
Fan jag måste sälja min kamera snart. Måste lägga ut den igen. Pengar är bra att ha o göra av med. Att ingen vill köpa den! Den är ju så bra!

Inga kommentarer: