måndag, november 29, 2010

Softish

I dag har jag haft det skönt, trots kyyyyylan. En dag i min smak. Den innehöll en stamkund, sol, en lunch med en vän på stan, två ärenden uträttade, en fika med samma vän, 2 träningspass med vännen som deltagare, tjänster, nya skor från sats (igen!!) och nu har jag myst och sett på "så mycket bättre" och då mår man faktiskt lite bättre.
Å glömde.
Jag fick ju svar från Lesmills, jag blev godkänd på min bodycombatfilmning. Nu blir det snart nästa koreografi, eget pass och finslipning på allt från teknik till coaching och kondition! Bring it.

Hur som helst, jag mår bra. Trots att jag är gräsänka. Ingen som bryr sig om att det är lite stökigt i köket. Så nu ska jag ut i iskylan, sen plocka undan och hoppa in i duschen. Ser fram emot en minst lika mysig dag i morgon, typ lika? Mys med annan fin vän, promenad i skatås och lite träning.
Det är gott att få gotta sig. Det här blir en bra vecka. Tänk så många nya fina vänner jag har fått sedan jag flyttade till Götet. Å de gamla har jag kvar de också, minst lika fina.<3

Inga kommentarer: