fredag, januari 28, 2011

Dag 4-NZ

Lite sura på vädret eftersom vi hade tänkt åka t stranden. Tänkte boka massage men det var stängt på söndagar. Blev häng på fik o vistelsens första body jam med självaste Gandalf. Jag har inte testat body jam på flera år o tyckte inte om det senast så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig men de var precis som med combaten som har gjorts om en del sen första gången jag testade (o dömde ut den). Grymt med andra ord! Så nu blir det svårt att välja o orka gå på alla klasser man vill. Lyxproblem:-)

Idag är det fortfarande dåligt väder så planen är pump, step, yoga o sen fösöka boka massage t em. Ryktet säger att vädret ska börja ordna upp sig imorgon nämligen så vi hoppas göra bridge climb då. Vi hoppas få lite sol oxå. Det var fint när jag kom hit men sen vände det.

Har köpt hem lite frukost för första gången så jag äter hemma idag. Har inte testat frullen på hotellet för de andra dömde ut den. Kanske jag borde. Nåja nu blire bagel o färsk frukt!



/På språng med iPhone.

Inga kommentarer: