torsdag, januari 27, 2011

Dag 8-NZ

Lena var tvungen att jobba o Linda var rätt bränd men följde ändå med till
Mission bay en sväng där vi iaf fick se havet igen, åt frukost o beachade en liten stund. Sen tillbaka för filmningen.

Balancen var först ut. De hade byggt om inne i salen o satt upp hela filmteamet, täckt fönstren o byggt upp den stora bildskärmen bakom scenen. Det var hett där inne! Fick bra platser o våra nu ganska slitna kroppar balanserade järnet medan kamerorna svepte över oss:-)

Sen skulle alla vikter fram t pumpen o även där knep vi bra platser. Hettan gjorde att man kände sig helt slut o nån liten omtagning blev det men kul. Glenn visade sig för första gången men han har brutit foten så han var inte med o instruerade.

Efter pumpen gick vi hem. L & L's flyg gick ju senare på kvällen så vi duschade o tog sen med Olof till Sale st för middag. Åt den goda pastan igen innan det var dags för goodbyes. Coren o bodystepen skulle filmas senare o vår Dearin skulle va med på förstnämnda men visar sig att strömmen har gått så det blev inställt. Stackarna, vilket antiklimax. Så festhumöret verkade dö:-/ Sa adjö till mina kompanjoner o så blev den resten av kvällen på rummet. Kanske lika bra.
Nu ska jag få i mig frukost o se om jag hinner ut lite innan min buss kommer om 2h.
Lång resa väntar. Inte lika kul att åka hem. Alls. Men Nike väntar o det är tur- nåt kul.
Men har fått se kärnan av les mills, lite lite av nz. Fått lite nya bekantskaper, lite bränna och ett minne för livet:-)


/På språng med iPhone.

Inga kommentarer: