måndag, februari 21, 2011

Nöjd o glad.

Inga bildbevis finns men jag är väldigt nöjd med den här helgen, trots att det inleddes på lungan.
Jag hann köra en grym body combat där jag er att deltagarantalet tycks öka vilket är väldigt kul eftersom det är en nyinsatt klass på schemat och jag dessutom har vickat bort den en del. Hoppas det håller i sig-det är det bästa beviset på att man gör ett bra jobb. Fight on. Och vilken grym träning det är sen då. Energi<3

Sen fortsatte det uppåt (efter en powernap) blev det förhoppningar, pad thai med A-K och kollegor, Dancin Dingo med Jimmie och c/o och ett fint avslut på kvällen(morgonen).
Sen var sömnbristen en faktum och trots att solen sken sitt allra finaste jag kröp jag ned under täcket ett par timmar till. Sen log jag lite och åkte och hämtade Desmond.
Allting löser sig alltid. Och förhoppningarna, något inbefriade, finns fortfarande kvar. Det gillar jag. Och med det säger jag god natt.

Inga kommentarer: