onsdag, mars 02, 2011

more.




Å jag kan bara tillägga att med tanke på hur mycket grejer jag har (och redan klämt in här) så är det fantastiskt att det kan se ut på det här sättet. Vet inte hur stort det är kvadratmetermässigt, men sängen är 120cm och tar ju upp större delen av rummet. Plötsligt inser man hur gigantisk vår gamla 90 kvadratare är, hur möblerna bara uppslukas i all space som finns där.
Men jag är så glad att jag har fått ett eget rum här:) Litet kan vara mysigt också, och man får trolla med sina "få-saker-att-försvinna-skills". Kaiza har redan visat att hon är grym på det.

Var på IKEA igår och köpte en fet bäddmadrass (samma som i dubbelsängen) och oj vad jag sov gott i natt. Nu fattas bara rullgardinen. Pappa, kommer du och hjälper mig med den? Det är vääääldigt högt i tak här:-O

Inga kommentarer: