torsdag, mars 03, 2011

Seg torsdag men med bästa avslutet.

I dag har jag varit ledig alla timmar utom två.
Spenderade de första med att vara frustrerad över att ingen annan var ledig och kunde umgås med mig, men så kan man ju inte hålla på. Så jag tog ut hundarna på en promenad och sen kom Jessica hit och Kaiza fick avbokningar så det blev trevligt häng här hemma:)
Sen ett par kunder och sen trött och seg igen.
Dog med datorn i sängen när Ellinor ringde, så nu 1,5h senare, har många ord passerat, men viktigast var de som kom via mail. Ja, att så lite kan göra så mycket.
ord.
Jag klurar, jag analyserar, jag manifesterar.
Jag har bestämt att helgen kommer att bli fantastisk.
I går var jag på hot yogan igen. Älskar den mer och mer för varje gång. Vill gå dit igen. Nu. Vill träna. Men nu har jag ju tre kvartalsutbildningar fre-lör så det borde ju räcka.
God natt.

Inga kommentarer: