torsdag, oktober 20, 2011

I natt, jag drömde...

Fast det var ju inte natt, likväl drömde jag. Att jag tatuerade överarmen, sedär ja.
Jag valde inte motiv. Det var nånting upp mot axeln och sen var det Bamse och hans vänner...!
:)
Ska man slå slag i saken?
haha.

För övrigt ledig. (jey)
Min kropp har dragit på sig en del åkommor som ej är välkomna så jag bränner ut dem med allt jag har. Det innebär regulat.kolloidalt silver.ems.avea, typ så. Ja, reflexologi får man ju inte glömma heller. Jag är inte sjuksjuk, bara lite skit.

Jag måste planera. För snar framtid och för lite mer avlägsen framtid. Det där med planering går ju inte helt ihop med att verkligen leva i nuet. Det är väl därför det går sådär. Jag är så mycket här att jag tar morgondagen när det kommer (inbillar jag mig iaf). Det innebär att vissa saker blir lidande. Jag antar att det är nödvändigt att planera...? Jag brukar vara ganska bra på det. Tror jag.

Övriga tankar far runt i skallen också. Ofrivilliga analyser, sådana där man gör automatiskt om man råkar vara snoppbefriad. Ja, ni vet. Jag försöker att inte, men det är svårt. Svårt.
Försöker skala av, plocka bort, inte tänka så mycket. Ta det som det kommer. Ganska bra går det ändå tycker jag. Men samtidigt är man lite nyfiken, lite girig. När man väl har fått smaka på nåt bra vill man veta vad mer som finns där, man vill ha mer. Det måste ju vara naturligt. Dock är ju smaken som baken. Det är väl det som förvirrar. Men kanske har jag blivit bättre på det där med känsla...? Men ändå ser jag inte en klar bild av hur det kommer bli.
Jag ser olika dörrar som står på glänt, frågan är vilken jag kommer att kliva in igenom, och kommer jag att stänga den bakom mig?

Inga kommentarer: