onsdag, oktober 12, 2011

long day. lovely day.

å vad jag gillar mina lediga dagar. för det första avslutades måndagen med nygräddade vaniljbullar i soffan med emma.
tisdagen började örly. kvart i åtta var jag färdig med body pumpen. inte sandy. hon försov sig.
men sen blev det frukost och massa massa massa snack. många många många ord. bra ord.
sen.
lunch och fler ord hos emma i hennes ljusa vindsvåning med öppen planlösning och fönster i två vädersträck. :)
sen.
andas lite. (det är viktigt)
reflexologikund. interesting. kul!
sen.
tredje besöket på moon thai och givetvis: padthai. sjukt sjukt sjukt mätt. men ändå>>chai latte och ännu mera pratpratprat med sandy. vi har så mycket att säga varandra<3
soffmys med kaiza and the dogs, en liten kvällspromme, dusch, ems i fejjan. digster. mail. klockan springer. och tanken är att inte vara vaken halva natten. jag är trött. egentligen.
inga djupa tankar nu. faktiskt.
vi tar det sen.
jag ska googla lite. maila. släcka. sova. onsdag.
wilkommen.

Inga kommentarer: