måndag, mars 19, 2012

iPhone

Utan min telefon skulle jag dö.
Eller bara vara fri, vem vet, men jag värderar den högt och åker runt runt.

Dagen började fint med morgonyoga och sol men någonstans blev jag stressad inombords och sabbade upp så nu är jag trött och lite grinig.
Åkt från korsv-marklandsg-mariaplan-järntorget och på väg t Scandinavium. Allt för den här hunden som inte kan vara ensam ens en liten stund!
Min lunch idag var dillchips och en banan.
Tre klasser har jag, två kvar.
Tur att jag ätit en till banan. Och yoghurt.

Men ska jag se nåt ljust så är det att jag just nu åker förbi Sahlgrenska och iiiiinte behöver kliva av och gå in o torka något som helst bajs.
Wiiiin:)

Ska fokusera nu så jag kliver upp på valhallas scen med ett leende på läpparna;)



- bloggat på språng.

Location:Första Långgatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: