söndag, mars 18, 2012

Summa.




Det jag mest uppskattar med den gångna veckan är alla fina klasser jag fått äran att hålla och all god mat jag delat med mina fina vänner; allt från fiskgratäng till våfflor och paj, allt från yoga till body pump till balance och combat.
Yeah.

Det som sitter på andra sidan linjen är väntan på svar. Men jag kan inte göra mer, jag har talat ur mitt hjärta och kan bara fortsätta vänta. På att du ska komma fram till ett beslut. Ja eller nej. På eller av. Kärlek eller rädsla.
Jag vet inte vad du kommer att välja men beslutet kommer att forma. Kommer att säga mkt om dig. Kanske omkullkastas hela min bild av dig.
Hur det än blir är det precis som det ska vara. Vilket ibland kan vara provocerande att tänka. Men fortfarande, alltid, precis lika sant.
Nu blir det söndag med Jessica och yoga.
Fint!!


- bloggat på språng.

Location:Södra vägen,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: