fredag, mars 16, 2012

Morgonstunder...

Vampyren har fått ge vika den här veckan, verkligen. Tydligen fungerar det så att när man tröttar ut sig rejält fysiskt blir man naturligt trött på kvällen. Ibland innebär det ändå att man sover halva dagen men ibland vaknar man tidigt. Och ibland ringer klockan 05:30 som idag.
Så efter att ha vaknat genom att köra min första bodybalanceklass på...år(?!) har jag hällt i mig en stor latte och hängt lite med Sandra och Kajsa.
<3
Dagen bjuder på mer av samma vara, häng, träning, massage och tvätt...kanske en powernap också känner jag nu, kaffet till trots.

Annars...det finns en spot hemma hos Emma där man frivilligt eller ofrivilligt släpper ut alla sina aggressioner...!
Intressant, roligt och befriande. Jag ska nog testa den igen idag...!
:)
Det finns så mkt man stör sig på som lätt kan fastna så det är rätt skönt att rensa ut det...lite som att bikta sig!


- bloggat på språng.

Location:Spannmålsgatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: