söndag, april 01, 2012

Kontraster

Jag tror jag är inne på det där med kontraster. Av Facebook att döma var det många som var ute och svirade igår. Jag la mig vid midnatt och var så nöjd. Nu har jag kört dagens första klass; body balance och känner mig ännu mer till freds. Väntar på vagnen i solen:)

Rör jag mig bort från höstens sena nätter och tomma glas? Mot tidiga, ljusa morgnar och mumma för kroppen? Kanske.
Men man ska inte ropa hej, det finns ju njutning i allt:) på olika sätt. Men ändå får det mig att tänka på just det, kontrasterna.
Och hur viktiga de är för att man ska uppskatta något som helst.
Vad är ljus utan mörker?
Vad är glädje om du aldrig upplevt sorg?


Här är lite ljus ur mitt liv:












- bloggat på språng.

Location:Kungsportsplatsen,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: