fredag, maj 04, 2012

Arghhhh

Okej nu måste jag spy lite för jag har samma hudproblem som i höstas, ser ut som fan, kliar och flagar. Vaknar mitt i natten och vill riva sönder halsen, typ så.
Jag smörjer med allt som är bra, jag drar ned på laktos, jag lever hälsosamt, sover tom på normala tider. Vad är problemet? Freakade ur i morse och ringde vårdcentralen som ska ringa upp mig. Se till att jag får en tid idag och ge mig inget skit (kortison) tack.

Försov mig men på väg för att möta Sandra för frukost. Sommarvädret har flytt och jag går omkring inoljad utan smink-skit samma hur d ser ut. Idag får man ta mig som jag är, halvblå och torr!

Nu har jag spytt klart.
Tack för utrymmet.

Om 30 min ska jag få ett samtal. Om ett nytt jobb har jag tänkt mig. Jag har bestämt att jag ska få det nämligen:)
Berättar sen.

Så idag händer jobb, hud, lite jobb och maskinen!
Kallt är det.
Koolt kan man också säga.


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: