onsdag, maj 02, 2012

Syreskuld?

Kan det vara så att tröttheten efter förra veckans klassmaraton kommer nu i efterhand? Jag är i alla fall sjukt trött, både i kroppen och så att jag vill sova sova sova.
Kändes som jag fortfarande sov när jag körde lunchklass i dag. Kanske inte direkt på topp prestationsmässigt:-/

...men sen hämtade dagen upp sig.
Jag fick dagens första upp när jag skulle beställa takeawaykaffe till mig och Sandra och fick veta att någon på espresso house hade laddat mitt kaffekort med tusen kronor i stället för hundra. tack tack tack! Det blir många fina islattar i sommar;)

*pengar kommer till mig, lätt och ofta*

 Sedan var det dags för en arbetsintervju. Nya jaktmarker, vårdcentral:) Typ kanske världens trevligaste kvinna som jag fick prata med. Sjukt nice alltihopa och känslan är bra. Ska höras på fredag. Håll tummar. Det är nu det händer.

Sen? Sprang på Tomas och följde med för att spana in hans nyköpta lya vilket utvecklades till kinamat med honom och hans besökande vän. Trevligt, men tyvärr mindre trevlig mat, men äsch.


Nu ska jag tvinga mig att ta tag i några saker här innan jag njuter av nya New Girl för att runda av en riktigt skön dag och sussa in till den nästkommande. Efter bra veckor kommer fler bra veckor. Uppenbarligen. Flytet är igång och våren är kommen.

Inga kommentarer: