måndag, juni 18, 2012

Måndagsflyt.

Sedan en vecka tillbaka har jag haft en avi liggandes. Kan inte minnas att jag beställt nåt så har inte prioriterat att hämta ut paketet. Gjorde det nu.
Av formen att döma såg set ut att vara en yogamatta. Jaha. Jag har kollat på flera på nätet men inte genomfört nåt köp så jag tänkte, hmm.
När jag öppnar paketet finns mycket riktigt det här i:



...och sedan hittar jag det här brevet:


...och börjar minnas. Det var ännu en sån där tävling när man skulle motivera varför man skulle vinna (precis som när jag vann NZresan). Och minns jag rätt så skrev jag att "om jag vinner den här mattan så ser jag det som ett tecken att boka den där yogalärarutbildningen i Indien som jag gått och funderat på".
Så.
Ska jag åka t Indien?
:0

- bloggat på språng.

Location:Korsvägen,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: