måndag, juni 18, 2012

News.

Det rörs runt i min värld. Förändringens år var det någon som sa? Fast svårt att tro att det kan klå förra året för mig personligen. Återigen är allting precis som det ska vara. Och det är svårt att förutspå vilken spiral av händelser och möten det här kommer att starta. Kajsa har fått ett förstahandskontrakt så att hon och Miran kan få trygghet och varsitt eget rum. De är de verkligen värda. <3
Fast hur ska jag kunna hitta bättre combos än denna fantastiska trio? Går det ens? Mina andra två favvosar i den här staden är ju redan upteamade med varsin karl, damnit.
Det är ju dock inte min stil att oroa mig så det gör jag inte heller den här gången.
Jag är ganska så helt jävla säker på att det kommer att bli en alldeles finfin lösning.
...men världen rörs om lite. min alltså.
man tänker lite extra och lite större och man undrar....vilka dörrar som ska öppnas den här gången:)

Inga kommentarer: