torsdag, juli 26, 2012

Bra dagar.




Jag jobbar. Men det finns luckor och dem utnyttjar jag. Känner gräset i näckrosdammen när jag slukat en latte från Viktors Kaffe på vägen hem. Ska upp och haffa brädan och susa lagom snabbt och stabilt bort till Almedal för ytterligare 1,5h jobb.
Katshing.
Haft fina kvällar med träning, klipp, thaimat, och vin.
Lyckades reviva onsdag med Emma igår och det var fiiint. Finvin och myggbett måste betyda att det är sommar fo sho'. Min pessimistiska kollega tyckte att det kanske kunde vara sommarens sista dag.
Kom igen.
26/7.
Vad hände med augusti och september?
Dumheter.
Solen kommer steka på wow. Tex.

Så klippte jag av lite mer barr igår. Hos Elin på Kollakolla. Fint skare va. Fast lite trashigt;)

Hej.


- bloggat på språng.

Location:Renströmsgatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: