fredag, juli 27, 2012

Kött är dött.

En gång för inte så himla längesen älskade jag kött. Blodigt och rött. Nu känns det bara dött.
Har aldrig velat begränsa mig och kalla mig det ena eller det andra. Jag äter väl vad jag vill, när jag vill. Det kommer jag att fortsätta med. Köper i stort sett aldrig hem kött. Noterat att när jag nu ätit ute och beställt kyckling har jag ändå petat bort det mesta köttet.
Onödigt.
Kan lika väl skippa det då ju.
Men fisk och skaldjur. Det slinker ner utan problem så än är jag inte vid vegväggen. "för att det inte hörs när d skriker", sa C. Hemskt sagt. Jag äter vidare.
Vad jag vill. När jag vill. Sånt som är bra för mig. På något plan.

Nu är det helg!
Hejdådataskärmheadset.


- bloggat på språng.

Location:Södra Allégatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: