torsdag, augusti 02, 2012

goingdownsouthandthenwayoutwest.

Jag vet inte hur ni känner. Jag är inte van att bo själv och nu, hipp happ, gör jag visst det. Föjden blir att jag inte är hemma speciellt mkt. Det är nämligen ganska tråkigt. öde. tyst. tomt.
Speciellt när man har haft världens bästa combo:)

När man dessutom jobbar heltid och lite till dagtid blir man trött när man "ska". Så de planerade kanske kloka orden uteblir för att jag ska packa ihop mig och dra mig mot sängen. Kanske göra nåt vettigt på vägen men är rätt nöjd över att jag faktiskt lagat nån slags (god!) middag, diskat och betalat räkningar. Och trots att mitt tilltänka resesällskap tycks banga drar jag till Malmö i morgon för miljöombyte, sällskap och upptäcksfärd. Och eftersom jag har klass i morgon efter jobbet och börjar 7.30 betyder det att jag få packa kappsäcken nu i så fall. Och hoppa i säng.
#vardagsliv

Förra veckan var så himla grym att denna har känts lite gråare men det finns fortfarande utrymme att knäcka fett. Alltid:)

Inga kommentarer: