måndag, september 03, 2012

Blessed love

Njuter av att kunna Dra sig i sängen en måndag. Känner mig blessed över allt fint men funderar i vanlig ordning. Svårt att komma ifrån och kanske inte meningen heller.
Mitt lilla lilla ljusa rum ska snart bli någon annans.
Jag kom hit från en krasch och det kändes så konstigt. Blev omhändertagen och det blev mitt hem på riktigt. Kan inte riktigt minnas att det faktiskt fanns en tid innan allt det här. Även om jag vet.
Korsvägen i mitt hjärta. Jag tror att en del av det kommer att vara kvar här. Alldeles nyss kände jag mig ganska flexibel för att, till en viss del, röra mig runt i landet. För att bo. Eller ja, öppen för att flytta till typ två andra stöder iaf.
Bortblåst med sensommarvinden.
Det ska enormt mkt till för att jag ska lämna Göteborg.
Livet tog mig hit, livet kanske för mig bort. Det blir som det blir men jag blir nog kvar.



- bloggat på språng.

Inga kommentarer: