torsdag, september 20, 2012

Jag är här.

Var är du?

Du och du och du. Ni är fina minnen, ni är känslor, ni var.
Men jag är. Här. Nu.
Kanske är det flytten. Slitet jag har att tacka lite. Rensa! Jag minns och jag ler och jag känner. Ibland längtar jag men jag är. Här.
Jag har lagt er på hög. 1,2 eller 3.
Relationer ska vara ömsesidigt utbyte, annars tröttnar man. Låter det ligga där i högen ett tag. Olika länge, som de där tröjorna jag designade själv, som har legat nedpackade i källaren, som jag aldrig mer kommer att använda men heller inte kunde slänga.
Nu gjorde jag det.
Ah.
Jag ska kasta mer.
Ge bort.
Göra plats.
Öppna upp.
Se.
Finna.
Vara.
Här.
Du kan göra whatever det är inte mitt problem men vi styr våra egna liv.


- bloggat på språng.

Location:Bergsgatan,Eskilstuna,Sverige

Inga kommentarer: