onsdag, september 05, 2012

no shit, much shit!

Alltså Jösses.
Mitt mission i dag var att kolla igenom lådorna i källaren och kasta en massa skräp. Efter en lång detour med mkt trevligt sällskap hamnade jag äntligen på plats.
I förra flytten packade han ned alla mina saker i lådor (tack) så jag gick aldrig igenom det. Jag undrar hur mkt papper och kollegieblock, böcker och grejer man kan ha egentligen? Inte man, utan jag.
Blir matt trots två koppar kaffe. Matt, men darrig.
Men har i alla fall minskat ned och blivit av med en låda.
Inte ens kollat igenom klädlådorna.
Slängt typ alla papper från Uppsala utom lite tentor och arbeten (som om jag kommer kolla på dem igen). Hejdå farmakologi och hjärtoperationer, anatomi och virus.
Jag hittade bortglömda grejer, säckar med brev.
Har iaf sorterat det lite.
Har massa böcker.
Hittade ett grattiskort från mormor<3 australienresa="australienresa" av="av" aw.="aw." den="den" f="f" fick="fick" henne="henne" i="i" inf="inf" jag="jag" lite="lite" lyckostenen="lyckostenen" med="med" min="min" nu="nu" och="och" p="p" pengar="pengar" r="r" sedan.="sedan." spruckna="spruckna" tio="tio">°restinpeace°

Måste börja packa ihop grejerna i lgh också, även om det inte verkar vara mkt är det alltid mer än vad man tror. Fan, shit man, nästa vecka ska jag flytta. Måste fixa, måste hyra flyttbil, måste åka till IKEA, vill fixa, vill dona, vill boa in mig. Och samtidigt vill jag leva och göra allt det där. Och tydligen måste man jobba också.
Man!

Om två timmar ska jag jobba i två timmar med mitt allra bästa jobb. Jag börjar mata mig med mat så kanske kanske jag får upp ambitionen att lära in någon ny låt till combaten. Kanske. Eller så låter jag det vara tills nästa vecka.

Anyways.

Bra dagar, bra människor, bra ord, ibland/mestadels bra tankar.
Snart: oas på landet.

Inga kommentarer: