fredag, september 28, 2012

Tåg!

Allt jag skrev försvann.
Jag äter mintchoklad på ett tåg. För att jag hittar på att det tar udden av all vitlök jag ätit. Men mest för att det är gott.
Hann hem och byta skorna mot ett par som glappar. Grattis.
Har jeans som klämmer i midjan. Det gör alla jeans. Även fast dessa är världens mjukaste. Utom i midjan.
Va?
Är det min midja som klämmer mot jeansen?
Nä.
Mer choklad.
Man får äta hur mkt som helst om det är 70% eller mer, eller hur?
Mer mer mer.

Bakom ögonen är jag trött.
Redan nu saknar jag min egna säng men dit jag ska finns annat som är bra. Jag ska inte tänka svart och vitt. Jag ska se alla färger!

Jag är neutral. Jag är öppen, men inte för skit.
Får man blunda nu eller ska jag plocka upp den gula boken full av ord?

iPhone fem. Är det nåt att ha?!
Inte va?
Jag fyller tretti snart.
I söndags sa hon att jag såg ut som en nyfödd.
Tacktack.

Location:Carlbergsgatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: